Konfor, ruhu uyuşturan sessiz bir zehirdir. İnsana her istediğini çaba sarf etmeden verirken, aslında elinden geleceğini ve potansiyelini alır. Sıcak bir yatakta büyük hayaller kurulmaz, sadece uyunur; konforun içinde kaybolanlar kolay yollarda tükenirken, saraylar insanı şımartır, cepheler ise eğitir.
Asıl hikaye karanlık çöktüğünde, canın yandığında ve yapayalnız kaldığında başlar. Acı, insanı sahte yüklerinden arındırır; yalnızlık ise kendi gücünle yüzleşmeni sağlar. Kırılan her yerden fışkıran o öfke ve hırs, dünyayı fethedecek bir iradeye dönüşür. Kalbinin kırıldığı yer, artık ışığın içeri sızdığı ve seni daha sarsılmaz kıldığı yerdir.
Seni zorlayan, canını acıtan hiçbir şey bir lanet değildir; onlar, içindeki lideri uyandırmak için hayatın vurduğu sert çekiç darbeleridir. Dünyanın şefkatine ihtiyacın yok. İhtiyacın olan tek şey; o karanlığın içinden kendi küllerinden doğarak, kendi krallığını kuracak o amansız iradedir.
Ayağa kalktığında arkana bakma. Çünkü konforun içinde kaybolanlar, senin düştüğün kuyudan nasıl çıktığını asla anlamayacaklar. Onlar kolay yollarda tükenecek, sen ise dik yokuşlarda güçleneceksin.
Unutma; saraylar insanı şımartır, cepheler ise eğitir. Kalbinin kırıldığı yer, artık ışığın içeri sızdığı ve seni daha sarsılmaz kıldığı yerdir.
Şimdi sor kendine:
Bu acı seni yıkacak mı, yoksa yeniden mi inşa edecek?





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Kalbinin kırıldığı yer, artık ışığın içeri sızdığı ve seni daha sarsılmaz kıldığı yerdir. Kesinlikle öyle yüreğinize sağlık
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Tam da bu cümleyi alıntılayacaktım yoruma siz benden önce davranmışsınız ne güzel:DD Yazarım sizin de zihninize sağlık
teşekkür ederim..
🙃 7 aylığım ben bir dahaki sefere. Teşekkür ederim
Rica ederim hocam