Bazı yollar kalabalık görünür. Bu yüzden bu yolları kalabalıklarla yürüyeceğini sanır, sevinirsin. Fakat öyle olmaz. Kalabalıklar kendi telaşlarındadır. Sana kör ve sağırdırlar. Şöyle sağına soluna bir bakınca yanında kimseyi bulamamana içerlersin fakat artık yolu yarılamışsındır. Geri dönüşü yoktur bu yoldan. Ve çoktan öğrenmiştir yüreğin bazı yolların kalabalık görünse de yalnız yürüneceğini. Bu yüzden geri dönmeyi düşünmezsin. Yalnız yürüdüğün bu yol kendi yolundur ve bu yolu başın dik, bakışların mağrur, göğsün ilerde olarak yürümeye devam edersin. Bu yalnızlık yolculuğunun sonunda sabrının ve mücadelenin en güzel ödülü beklemektedir seni. Ulaştığın mezildeki bu ödül başarındır. Elbet başarıya ulaşmanı kutlayacak, sevineceksindir. Fakat bu kutlama kalabalıklar içinde yalnızlık, gülüşmeler içinde buruk bir sevinç içerecektir. O gün kalabalıkların başarını sahiplenme gayretine aldırma sen. Çünkü gün gelecek onlar kalabalıklığı içinde eriyip silikleşecek, isim isim hayat adlı gerçeklikte kaybolup gideceklerdir. Ancak sen yalnız yürüdüğün bu çetin yolun sonunda başarılarınla yarınlarda hatırlanacak ve ölümsüzleşeceksindir.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
Herkes kendi yolunda aslında yalnız yürür. Fakat o yolda yanında bir yoldaşın varsa, yol daha anlamlı olur. Şan da şöhret de geçicidir; baki kalan, seni seven ve seninle yürümeyi seçen o yoldaştır.
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Haklısınız hocam 👏👏👏
Zaman makinesinde gittim geldim derinlere daldım gittim muhteşem bir yazı olmuş yüreğine sağlık 👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Teşekkür ederim hocam. 👏👏👏