Kalbin tam ortasında bulunan kapkara bir lekedir süveyda.
Olabilir. Bazen olmaması gerekir, olmamalıdır; ama yine de olabilir.
Misal, bir kurşun yeriz, canımıza değer. Kurşunu çıkarmak isteyen bıçak önce yarayı deşer. Olabilir. Yaranız görünür değil diye vurulmam gafletine düşmeyin; vurulursunuz. Ya da size gülüyor diye sizi öldürmez sanmayın. Sizi sizden koparan bir kaya oynar yerinden, düşleriniz çatırdar. Boşa soldurmayın nazlı gençliğinizi.
Olabilir. Hava paçalarına kadar kasvetle doludur, her an yağacak gibi esip gürlüyordur. Birazdan yağmur başlayacak, güzel bir kahve yapayım, balkonda oturayım dersiniz. Balkona geçip saatlerce beklersiniz, on beş türkü eskitirsiniz; ama yine de o yağmur yağmayabilir. Açmadığınız dalda sözünüz geçmeyebilir.
Olabilir. Uzun süre koştuğun yolda, o son sapağı dönerken ayağın küçük bir çıkıntıya veya taşa takılıp kırılabilir. Olabilir; yollarda da kalır gözümüz.
Olabilir. Bir kalp iki kere sevebilir. Bir kişi kesti diye diğerlerine sırt dönmeyiniz.
Olabilir. Trajik bir trafik kazasında sevgi dolu bir anne; evladını, kocasını, annesini kaybedip hayatta kalabilir. Evet, kafayı yer. Olması gereken onun da onlarla gitmesidir; ama gitmeyebilir. Olabilir.
Bazı şeyleri yarınki biz düşünsün; çünkü bugünkü biz çok yorgun olabilir.
Olabilir. Beş dakikada değişebilir her şey ve düzeltmeye değer değildir her şey.
Bütün dünya üzerimize geliyor gibi hissediyorsak, bütün dünya üzerimize geliyor olabilir.
Günahlarımızdan arınıp gözümüzün ferindeki o kara lekeyi temizlemek için bir yaşam amacı bulacağız.
Bulamayabiliriz. O da olabilir. Ama en azından deneriz





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
"Bazı şeyleri yarınki biz düşünsün; çünkü bugünkü biz çok yorgun olabilir." bu cümle çok hoşuma gitti ya eline sağlık 🙏🏼🖤
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Velhasıl kelam yorulduk teşekkür ederim 🙏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
👏👏👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.