YazYorum
Toplum10 Haz 2026

Ben de Seni Seviyordum Öğretmenim

Tek suçum erkek olmaktı belki, ama ben cinsiyetimi seçmedim. Belki senin için bir kaktüstüm…

Sevgi Seçen|10 Haziran 2026|1 dk okuma
247 görüntülenme|10 yorum

“Bende seni seviyordum öğretmenim…”


Tek suçum erkek olmaktı belki, ama ben cinsiyetimi seçmedim.

Belki senin için bir kaktüstüm… dikenliydim, mesafeliydim.

Ama biraz su verseydin, ben de çiçek açardım.

Bir öğrencinin kalbi, bazen sessizce büyür… bazen bir bakışla kırılır.

Öğretmen olmak, sadece bilgi aktarmak değil bir kalbe dokunmak, bir ruhu şekillendirmektir. Gerçek öğretmen, öğrencinin cinsiyetine, görünüşüne, başarısına değil potansiyeline bakar. Çünkü her çocuk, sevgiyle sulandığında çiçek açar. Cinsiyetin değil, kalbin sesini duyar.

Ve bilir ki, bir çocuğun kalbinde açan çiçek, bir toplumun geleceğini güzelleştirir.Bir öğrencinin sessiz sevgisini görmezden gelmek, bir kaktüsün çiçek açma ihtimalini yok saymaktır. Psikolojik olarak, çocuklar öğretmenlerinde onaylanma ve görülme ihtiyacını taşır. Bu ihtiyaç karşılanmadığında, birey ilerleyen yaşlarda değersizlik ve reddedilme duygularını taşır.Erdemli öğretmen, farkı değil insanı görür.

Tartışma

Yorumlar

10 yorum

Yoruma katılın

Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.

Devam et

Benzer yazılar

Toplum7 Haz 2026

Merhaba

Kuşaklar arası çatışma bir kader değildir. İstersek farklılıklarımızı karşı karşıya değil, yan yana getirebiliriz. İstersek deneyimle hayali, geçmişle geleceği, akılla duyguyu aynı sofrada buluşturabiliriz.

Pınar Ayhan·2 dk·3·864