Dijital çağı ortasından yakalayanlar kulübünün tek temsilcisi, dolayısıyla yönetim kurulunun vazgeçilmez parçası, karar vericisi ve uygulayıcısı olarak, 'şahsi' olmayan tüm kulüp üyelerinin ortak imzasıyla, oy birliğiyle alınan kararlarımız ektedir:
KARARLAR:
1. Seçeceğiniz konunun olmaması, hatta yazınızın hiçbir anlam ifade etmemesinde herhangi bir sakınca olmadığı kanaatine varılmıştır.
2. Yapay zekâ öykünüz 250 kelimeyi aşmamalıdır. Zira okuyanın vakti kıymetlidir.
3. Bilinmeyen çiçek, böcek isimleri görseliyle beraber eklenmelidir. Mümkünse Latince. Biliniz ki anlaşılmamak istemek beğeni sebebinizdir. Zira okuyan, anladığını ispatlamak ister.
4. Çağın yazarlarının en fazla iki amacı olmalıdır. Birincisi, hedefindeki tek kişiye mesaj vermek, ikincisi ise kültür abidesi olduğunu dosta düşmana ilan etmektir.
Görünür olmanın, 'buradayım' demenin bu dijital çağda olmadığın gibi görünmek dışında başka yolu yoktur.
Bununla birlikte bu amaçlara birtakım kısıtlamalar getirilmesi elzemdir.
verilen mesajı üstüne alınan kişi bir (1) kişi olmalıdır. Aksi halde yazı özgünlüğünü yitirir.
bunun dışında kısıt yoktur.
5. Yayınlanmasından sonra yazının kopyalanıp yapay zekâya insan yapımı olup olmadığını soran birtakım boş insanların olduğu göz ardı edilmemelidir.
6. Beşinci maddeyi dikkate almayınız. Yapay zekânın soruya hiçbir zaman net cevabı olmadığı tespit edilmiştir.
Zaman içinde bunu sormadan ilk cümlede anlayabilen insanların varlığı dikkate alınmayacak kadar azdır.
7. Yönetim kurulu başkanımız, ne anlattığı konusunda kendisinin de fikri olmadığı yazıyı ödüllendirecektir.
8. Bu son maddedir.





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
'Sıfırıncı Cümle' yazımı sizin yazınızı okuduktan sonra yazdım. Bana ilham oldunuz. Teşekkürler.
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
ilham olabilmek mi, ne mutlu! iham olabilmenin dayanılmaz hafifliğiyle güne başlıyorum, ben teşekkür ederim.
Burada bir şey anlatmışsınız ama ben hiçbir şey anlamadım 😊 Bir yazım var onu yazıp paylaşayım Daha sonra bunu kafam rahat bir şekilde tekrar okuyacağım 😅
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Kendi yazımı paylaşıp tekrar geldim. Bu kez yazıyı değil, yazının yazarlık hâllerimizle tatlı tatlı dalga geçtiğini anladım. Demek ki ilk okumada yönetim kurulu üyeliğine adaymışım. 😄 Kaleminize sağlık.
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
kısa ve saygılı bir yanıt olarak, bir şeyler anladıysanız yanlış anlatmışım diyorum :) tesekkurler..