İçimde bir şeyler yaşıyorum,
kimsenin haberi yok!
bir volkan patlıyor aniden;
köy halkı kaçış kaçış;
volkandan haberim yok!
Alevler içinde kül olmuşum,
savrulmuşum;
sıcaktan haberim yok!
Acıtasyon yapmayı sevmem ama
işin mutfağına girmeye görsün gönlüm:
bütün malzemeleri içine katar,
Pişirirken parmaklarımı yakarım;
acıdan haberim yok!
Şimdi "niye yazdın bunu?"
diye soruyorum kendime...
kendimden haberim yok!
Tepemin tası atarsa,
bedenimi terk ederim.
Ne etimden haberim var,
ne kemiğimden.
Senden gayrı;
tenimden haberim yok!
Ha sahi,
Yukarıda bir şeyler yazıyor
Kim yazdı bunları?
Haberim yok...
Parmaksız Piyanist





Tartışma
Yorumlar
Yoruma katılın
Yorum yazmak için hesabınıza giriş yapın veya yeni bir hesap oluşturun.
İçsel bir fırtına veya patlama bu şiirin hissettirdiği ve bir sen yani tek o kişiyi unutmuyor . Yüreğinize sağlık İç sesim 🙊(yıkıcı aşk insan sağlığına zararlı)
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çok teşekkür ederim hocam ne unutuyor ne uyutuyor...
Biri kapta bırakmış hocam hemde hiç acıtasyon yapmadan👏
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Çabuk bulaşıkçı başını çağırın bana 🤣🤣🤣 çok teşekkür ederim hocam 🎹🎼🎶🎶
Ceylan bakışlı vurmuş seni; yaralısın hiç haberin yok
Yanıt yaz
Yanıt yazmak için giriş yapın.